Supernöjd med kurshelgen. Mycket bra ledare. Är så nöjd att jag har gjort en trumma, både roligt och lärorikt. Man fick lära sig tålamod också, vilket är bra. Härligt med trumresan och meditationen också. Helt enkelt jättekul.
Supernöjd med kurshelgen. Mycket bra ledare. Är så nöjd att jag har gjort en trumma, både roligt och lärorikt. Man fick lära sig tålamod också, vilket är bra. Härligt med trumresan och meditationen också. Helt enkelt jättekul.