Detta har inte bara varit en kurs, det har varit en helg att komma hem lite mer i den jag är. Att få föda fram min trumma har fått mig att känna mig mer hel. Som om en del av mig som jag saknat och längtat efter äntligen har fallit på plats. Genom trumman, tillsammans med trumman, vet jag att jag kommer träda fram. Denna helgen har varit otroligt kraftfull, något av det starkaste jag upplevt, något jag alltid kommer bära med mig. Tack! Det har varit enorm transformation, läkning och växande. Jag har fått möta delar av mig själv som längtat efter att få ta sin plats. Jag har fått känna och se hur många delar som varit kämpigt för mig innan nu är borta, ett fint kvitto på arbetet jag gjort med mig själv. Det är otroligt att se er två arbeta tillsammans. Sån kraft i er båda. Så mycket hjärta och omtanke. Ni inspirerar och arbetet ni gör är viktigt. Utan er hade jag aldrig fått chansen att plocka hem en viktig del av mig själv. Tack för er och tack för den livsförändrade process som startat under dessa dagar. ♡ Fan va bra ni är!