Jag upplevde er som väldigt strukturerade, inkännande och närvarande som kursledare. Bra att ni stod på er, att vi deltagare skulle känna in och ta besluten själva. Jag gillade att det inte var en speciell tid för lunch, utan man åt när man var hungrig. Uppskattade mycket att det var “no stress”. Intressant att se sidor hos sig själv som man inte reflekterar över så ofta, hur dessa sidor pocka på om och om igen under helgen. Jag är så nöjd med min snygga trumma, den kommer att hjälpa mig mycket. ♡