Under en trumbyggarkurs i Luleå samarbetade jag som kurspartner med Henrik. En oväntad och fantastisk upplevelse. Det kändes enkelt, lättsamt och naturligt. Ett samspel som flödat, utan ansträngning. Där närvaro, djup och skratt har funnits nära till hands. Vackert att få dela ett kurspartnerskap med nån där allt får vara, äkta, öppet och levande. Henrik bär på en varm, inkännande och kraftfull energi, vilket gjort att samarbetet i sig varit läkande, inspirerande och tryggt. Jag är så tacksam för detta – en upplevelse som berikat kursen och lämnat avtryck i hjärtat ♡