Du är helt fantastisk Henrik på det du gör. Har alltid varit nöjd med alla dina sessioner, både i trumresa och samlad kundalini. Ensam session med dig idag var en mäktig upplevelse, med många känslor man burit med sig genom åren som lossade och var väldigt förlösande. 🥰 Rekommenderar alla varmt och gå på hans sessioner. 🥰